جمعه ۳۰ شهريور ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۱
کد خبر: ۱۰۰۸۱۷
|
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۸

پویش «چهل‌ساله‌های انقلاب» آغاز به کار کرد

پویش «چهل‌ساله‌های انقلاب» با هدف معرفی متولدین بهمن ۱۳۵۷ به همت فرهنگ‌سرای دانش با همکاری شهرداری منطقه ۲۱ در فضای مجازی آغاز به کار کرد.
به گزارش رسانه خبری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، همزمان با فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پویش «چهل‌ساله‌های انقلاب» با هدف معرفی متولدین بهمن ۱۳۵۷ به همت فرهنگ‌سرای دانش با همکاری شهرداری منطقه ۲۱ در فضای مجازی آغاز به کار کرد.  

در این پویش، شهروندانی که متولد بهمن سال ۱۳۵۷ هستند، عکسی از خود در حالی که پوستر این پویش (طرح پیوست) را در دست دارند، در فضای مجازی به ویژه اینستاگرام به اشتراک می‌گذارند و آن را به دبیرخانه جشنواره می‌فرستند. پس از تأیید تاریخ تولد با استفاده از رویت مدارک هویتی شرکت‌کنندگان، ضمن تقدیر از آثار برگزیده و اهدای جایزه، این عکس‌ها در نمایشگاهی در یکی از مراکز فرهنگی هنری منطقه ۲۱ به نمایش در می‌آید. 

برای فرستادن عکس به این پویش تا پایان وقت اداری ۳۰ بهمن ماه ۹۷ فرصت دارید. شماره ۹۰۱۲۴۷۲۱۵۷ در پیام‌رسان‌های سروش و واتس‌آپ و نشانی ایمیل Farhangsara21@gmail.com آماده دریافت آثار است. 

فرهنگ‌سرای دانش در کیلومتر ۵ بزرگراه شهید لشکری، شهرک فرهنگیان، میدان دانش، نبش فرهنگ نهم قرار دارد و شماره تلفن‌های ۴۴۵۸۷۶۲۵ و ۴۴۵۴۱۵۸۰ آماده ارائه اطلاعات به شهروندان است. 


نظر شما